Întrebări despre rezervare, căutare pe site și documente de călătorie
1. Care sunt ofertele de pe site?
Noul site web îmbunătățit Fiesta Travel vă oferă oportunitatea unică de a vă rezerva serviciul de călătorie în timp real la prețuri reale. Ce înseamnă asta – de îndată ce oferta este disponibilă pe site după verificare – înseamnă că este actuală și poate fi rezervată imediat, fără a fi nevoie să reconfirmăm prețul și disponibilitatea. Locurile pe care le vezi sunt conform cotei operatorului de turism și nu sunt direct la hotel.
2. Care sunt avantajele pentru mine de a folosi motorul de căutare pachete de călătorii și cazare la hotel?
- Date la alegere - Aveți o imagine bună a celor mai avantajoase date de călătorie în destinația dorită și puteți căuta ușor și flexibil. Puteți seta o perioadă mai lungă de căutare + numărul dorit de nopți/sejururi și puteți vedea rezultatele sortate după preț în ordine crescătoare pentru întreaga perioadă de căutare. De exemplu, dacă doriți să călătoriți în luna august, dar nu aveți date precise, puteți găsi cea mai bună ofertă la cel mai mic preț pentru luna august setând în calendar de la 01.08 la 31.08 și selectați numărul de nopți dorit, de exemplu: 7 nopți . Rezultatele pe care le veți vedea vor fi sortate după cel mai mic preț pentru 7 nopți în intervalul de date specificat. Dacă aveți date fixe, le puteți seta chiar în calendar și puteți vedea prețurile doar pentru ele.
- Alegeți cel mai convenabil aeroport de plecare pentru dvs. - Sofia, Varna, București, Istanbul, Skopje, Salonic și multe alte aeroporturi din toată Europa.
- Alegeți dintre miliarde de combinații posibile - aeroport de plecare, destinație, perioadă de căutare, sejur, număr de călători, categoria hotel, tip de masă și toate acestea în timp real la prețuri reale!
- Rezervați rapid și ușor! Plătiți online cu opțiunea de a plăti un depozit și de a încărca mai târziu, chiar și pentru vacanțele de zbor!
3. Ce este un pachet turistic?
Un pachet de vacanță (numit și vacanță cu avionul) este un zbor, transfer și rezervare la hotel împreună. Alegând un pachet de vacanță, întreaga dvs. vacanță este rezervată imediat în câteva secunde. Nu mai trebuie să pierzi timpul căutând zboruri, transferuri și hoteluri, totul este împachetat pentru tine de sistemul nostru la cele mai bune prețuri!
4. Care sunt beneficiile rezervărilor de pachete/vacanțe de zbor?
In caz de anulare a zborului - touroperatorul este obligat sa va ofere o optiune alternativa pana la ajungerea de comun acord. Același lucru este valabil și pentru cazarea la hotel, transferurile și toate serviciile incluse în pachet. Rezervând un pachet de vacanță pe fiestatravel.bg, alegi securitatea!
5. Este sigură rezervarea prin site?
Da, site-ul nostru este conectat la sistemul nostru de rezervare, astfel încât să puteți vedea ofertele noastre în timp real și să rezervați în timp real. Atunci când efectuați o rezervare prin site-ul nostru cu o plată reușită (plată integrală sau avans) rezervarea este creată automat, fără a fi nevoie să reconfirmați prețul sau disponibilitatea locurilor.
6. Pot plăti prin transfer bancar? / Care este diferența dintre o cerere de rezervare și o rezervare directă?
Pe site-ul nostru fiestatravel.bg, clienții aleg între a face o cerere de rezervare și a face o rezervare directă, plătind imediat online. Dacă doriți, vă puteți plăti rezervarea prin transfer bancar, în acest caz trebuie să selectați „Plata va fi specificată în continuare cu Fiesta Travel”, în acest caz nu faceți o rezervare directă, ci faceți o cerere. Diferențele dintre cererea de rezervare și rezervare:
La cererepentru o rezervare se completează datele necesare unei rezervări, dar metoda de plată precizează „Plata se va preciza în continuare cu Fiesta Travel”. După depunerea cererii, veți primi un e-mail automat cu o descriere a serviciilor solicitate. După depunerea cererii, vă vom contacta cu un anumit termen și condiții de plată. Este posibil ca până în momentul procesării cererii prețul să fie diferit sau oferta să fie epuizată, caz în care vă vom contacta pentru a discuta opțiuni alternative. Vă rugăm să rețineți că atunci când trimiteți o cerere și nu treceți direct la o rezervare - nu putem garanta că prețul și disponibilitatea vor rămâne aceleași până la procesare. Dacă alegi să plătești prin site-ul nostru și se reușește - faci automat o rezervare și primești un e-mail cu o descriere a serviciilor rezervate și un număr de rezervare.
7. Când se face plata avansului și a sumei rămase?
Un avans pentru costul călătoriei se datorează la efectuarea rezervării online sau la primirea confirmării rezervării noastre. Valoarea depozitului este de 35% din costul călătoriei, cu excepția cazului în care se aplică condiții speciale pentru serviciul rezervat. Soldul trebuie plătit cu până la 35 de zile înainte de plecare. Acest termen limită se aplică atât transferurilor bancare, cât și plăților cu cardul de credit sau debit. Pentru rezervările pe termen scurt, cu mai puțin de 35 de zile înainte de plecare, suma totală este datorată imediat.
8. Ați rezervat online cu o plată în avans, iar suma rămasă urmează să fie plătită suplimentar - Cum să plătiți suplimentar?
Vă vom aminti când se apropie termenul limită de încărcare. Încărcarea se poate face prin card de debit/credit sau prin transfer bancar. Acest lucru va fi clarificat în continuare cu dvs.
9. Este călătoria sigură?
La rezervarea unui serviciu turistic, puteți fi sigur că acesta va fi realizat (excludem dezastrele naturale, pandemiile, greve etc.) Călătoriile sunt individuale și nu depind de un număr minim pentru implementarea lor. La noi, nu există restricții privind numărul minim sau maxim de persoane - totul depinde de disponibilitatea hotelului și de programul de zbor.
10. Pot obține o listă cu toate destinațiile și ofertele?
Dacă nu introduceți o anumită destinație în căutare, veți primi o listă cu toate țările și regiunile în care oferim vacanțe pentru data de călătorie pe care ați stabilit-o. În această listă, puteți vedea imediat o prezentare generală și o comparație a datelor pe care le-ați stabilit.
11. Excursiile din lista de rezultate sunt verificate pentru disponibilitate?
Călătoriile sunt verificate pentru disponibilitate atunci când faceți clic pe butonul „Verifică”. În primul rând, vă vom arăta o listă de hoteluri din destinațiile respective. Dacă sunteți interesat de oricare dintre ele, faceți clic pe butonul „verifică” și va fi verificată disponibilitatea.
12. Sunt prețurile licitate prețuri finale?
Când apăsați butonul „Verifică”, veți vedea prețul total pentru toți călătorii (adulți și copii) care au intrat în căutare. Acesta este prețul final pentru călătoria selectată. Include tot ceea ce este indicat: cazare in camera corespunzatoare, mesele indicate si zborul indicat (daca este o vacanta cu avionul), se mai descrie daca este inclus si transfer. Acest preț ESTE FINAL și în cazul unei rezervări de către dvs., datorați doar această sumă. Odată făcută o rezervare, NU există taxe suplimentare, taxe de combustibil sau comisioane valutare.*Este posibil să existe o taxă turistică/taxă turistică în țara în care alegeți să călătoriți. Această taxă/taxă este percepută de hotel și pentru salariile la fața locului la hotel. Dacă destinația dumneavoastră impune o astfel de taxă, veți fi anunțat după efectuarea rezervării. De asemenea, este posibil ca destinația aleasă de dvs. să necesite o viză sau alte documente pentru a intra în țară, care sunt plătite suplimentar. Ne poți întreba oricând despre destinația ta - scrie-ne aici.
13. Se schimbă prețurile ofertei și nu mai sunt disponibile ofertele?
Prețurile ofertei de vacanță de zbor sunt dinamice. Deoarece includ multe componente - zbor, hotel și transfer, prețurile se modifică. Acest lucru se datorează mai multor motive. În primul rând, prețurile companiilor aeriene sunt extrem de dinamice, iar prețurile zborurilor se modifică zilnic. În al doilea rând, locurile de zbor și de hotel se pot epuiza. Ofertele pentru date date pot înceta să mai fie disponibile dacă zborurile nu mai sunt disponibile sau se epuizează cota operatorului de turism pentru hotel.
14. Pot găsi un anumit hotel în motorul de căutare?
Da, puteți căuta după numele hotelului în motorul de căutare pentru pachete turistice. Trebuie să fie scris în latină.
15. Transferul de la aeroport la hotel și retur este inclus în prețul pachetelor de călătorie?
Vă rugăm să rețineți descrierea hotelului și informațiile relevante de la operatorul de turism. Transferul nu este întotdeauna inclus în preț. Odată cu oferta, se descrie dacă există sau nu transfer.
16. Trebuie să furnizez numele exact ale tuturor pasagerilor?
Da, numele trebuie introduse corect, deoarece la rezervare, datele sunt trimise automat partenerului relevant. Corectarea numelui este asociată cu costuri suplimentare pentru contul dvs.
17. Sunt obligatorii orele de zbor indicate?
Se poate întâmpla întotdeauna ca o companie aeriană să poată sau să fie nevoită să modifice orele de zbor anunțate anterior. Prin urmare, vă recomandăm să reconfirmați orele de zbor cu 2-3 zile înainte de zbor cu compania aeriană relevantă, pe site-ul acesteia, pe site-ul aeroportului din care plecați sau să ne scrieți aici .
18. Voi primi o confirmare de rezervare?
Veți primi un e-mail automat cu serviciile dvs. de călătorie selectate la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul procesului de rezervare imediat după finalizarea rezervării. Vezi mai multe informații despre documentele de călătorie aici.
19. Ce carduri de credit pot fi folosite pentru a plăti pe site?
Puteți plăti rezervarea prin intermediul site-ului sau printr-un link oferit de noi cu următoarele carduri de credit/debit: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Diners Club și American Express. Termenii și condițiile comerciantului relevant se aplică pentru plata costurilor accesorii și a serviciilor suplimentare la fața locului.
20. Sunt detaliile cardului meu de credit în mâini sigure?
Securitatea datelor dvs. personale și a informațiilor despre cardul de credit este o prioritate pentru noi. Tehnologia de criptare SSL (Secure Socket Layer) pe care o folosim asigură că datele dumneavoastră sunt protejate împotriva utilizării neautorizate.