Întrebări despre documentele de călătorie
1. Voi primi o confirmare de rezervare?
După efectuarea unei rezervări - veți primi o confirmare din sistemul nostru de rezervare, care acționează ca un contract între dumneavoastră și operatorul de turism. În plus, veți primi un e-mail automat cu serviciile de călătorie alese de dvs. la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul procesului de rezervare, imediat după finalizarea acestuia. Atunci când faceți rezervări prin intermediul site-ului „Fiesta Travel” Ltd. și încheiați relații contractuale cu privire la pachete de călătorie și servicii turistice, trebuie să aveți în vedere că aceste relații sunt între dumneavoastră și operatorul de turism relevant, așa cum acționează „Fiesta Travel” Ltd. în calitatea sa de agent de turism. În acest caz, Contractul pentru pachet turistic și/sau servicii turistice, resp. confirmarea încheierii unui astfel de contract cu operatorul de turism relevant se consideră a fi încheiată cu acceptarea de către dumneavoastră a condițiilor relevante, prin apăsarea butonului „Acceptați Condițiile Generale”.
2. Voi primi documente pentru călătorie?
Veți primi documentele de călătorie relevante pentru serviciile pe care le-ați rezervat. Vă rugăm să acordați atenție completității documentației înainte de plecare. Verificați acuratețea serviciilor rezervate cu detaliile voucherului dvs.
3. Când voi primi documentele mele de călătorie?
După plata integrală a rezervării, vă vom trimite voucherele pentru călătorie. Documentele de călătorie se eliberează cu aproximativ 21 de zile înainte de plecare, iar pentru rezervările pe termen scurt cu 24 de ore.
4. Voi primi un bilet de avion atunci când rezerv o vacanță cu avionul?
Când rezervați o vacanță de zbor, primiți un număr de rezervare a zborului, cu ajutorul căruia puteți face singur check-in-ul online pe site-ul companiei aeriene relevante. Vezi mai multe aici.