Întrebări despre cazare la hotel
1. Care sunt orele de check-in și check-out la hotel?
Conform standardelor internaționale, check-in-ul înainte de ora 15:00 nu este în general posibil, dar este de dorit să sosiți până la ora 18:00. În caz de sosire târzie, hotelul trebuie informat. Vă rugăm să rețineți că în ziua plecării trebuie să eliberați camera până cel târziu la ora 12:00.
2. Cum găsesc și rezerv o cameră accesibilă cu scaunul cu rotile?
Dacă doriți să rezervați o cameră într-un hotel sau casă de vacanță adaptată pentru persoane cu dizabilități, vă rugăm să ne contactați, scrieți-ne aici.
3. Ce reguli se aplică pentru a aduce animale de companie?
În descrierea hotelului respectiv, puteți vedea dacă și sub ce restricții sunt permise animalele de companie. Vă rugăm să rețineți că orice costuri suplimentare suportate sunt plătite în mod normal la fața locului și în moneda națională relevantă. Nu vă puteți revendica animalul de companie online în momentul rezervării, în acest scop vă rugăm să ne contactați, scrieți-ne aici.
4. Cum pot rezerva un loc de parcare?
In descrierea hotelului respectiv se vede daca are parcare proprie. Vă rugăm să rețineți că orice costuri suplimentare suportate sunt plătite în mod normal la fața locului. Dacă doriți o pre-rezervare, aceasta poate fi comunicată doar ca dorință neobligatorie a clientului.
5. Informații privind dorințele specifice ale clientului:
Dacă aveți vreo dorință pentru hotel, vă rugăm să le descrieți cât mai clar posibil în momentul rezervării în câmpul „Observații”. Vom informa hotelul rezervat cu privire la dorințele dumneavoastră, dar acest lucru NU este obligatoriu. Nu poate exista nicio confirmare din partea noastră, deoarece nu putem garanta că dorințele dumneavoastră vor fi luate în considerare de către hotel.
6. Trebuie să furnizez numele exact ale tuturor călătorilor?
Da, numele trebuie introduse corect, deoarece la rezervare, datele sunt trimise automat partenerului relevant. Corectarea numelor este asociată cu costuri suplimentare pentru contul dvs. atunci când se referă doar la o rezervare de cazare la hotel. Numele nu pot fi schimbate în timpul pauzelor de zbor.
7. Cum pot face o modificare a rezervării mele?
Schimbările de nume, precum și modificările și anulările rezervărilor, pot fi solicitate la noi. Modificările pot fi supuse unei taxe. Pentru a schimba, scrie-ne aici.
8. Cum îmi pot anula rezervarea?
Nu vă puteți anula rezervarea pe site. Pentru anulare se percepe taxa corespunzătoare, conform termenilor și condițiilor generale ale operatorului de turism. Dacă doriți să anulați, scrieți-ne aici.
9. Pot rezerva mai mult de 22 de nopti?
Da. Puteți rezerva maxim 22 de nopți cu o singură rezervare, dar dacă doriți mai multe nopți, puteți face mai multe rezervări cu date consecutive până ajungeți la numărul dorit de nopți.